Laiku negydant dantų ėduonies, pažeidimai iš emalio persikelia į gilesnius danties audinius. Kai uždegimas apima šaknies kanalus, paprasto terapinio gydymo ir plombavimo jau nepakanka. Tačiau nesijaudinkite: mūsų gydytojai endodontai tikrai gali Jums padėti!

Kada reikia dantų kanalų gydymo?
Endodontija – tai dantų šaknų kanalų gydymas, kurio prireikia tuomet, kai šaknies kanale esanti pulpa yra paveikta uždegimo ar infekcijos.

Simptomai, signalizuojantys apie galimą šaknies kanalo uždegimą:

Pasikartojantis danties skausmas Pūliavimas Padidėjęs jautrumas, maudimas Limfmazgių padidėjimas

Vos pajutę panašius simptomus, skubėkite pas odontologą, kad galėtumėte išsiaiškinti jų priežastį. Šie nemalonūs pojūčiai gali atsirasti dėl danties įskilimų, ėduonies, esant blogai dantų higienai ir kitų priežasčių.

Gydymo eiga

Endodontologas pasirūpina, jog šaknies kanaluose būtų sunaikinti mikroorganizmai, sukeliantys infekciją ar uždegimą ir nemalonūs pojūčiai išnyktų. Sudėtingus atvejus gydome mikroskopo pagalba. Ypač aukšta raiška leidžia pastebėti net menkiausius pažeidimus bei įtrūkimus ir užtikrina aukštą gydymo kokybę.

Endodontinis gydymas, priklausomai nuo infekcijos išplitimo, gali pareikalauti vieno arba kelių vizitų pas gydytoją.
Endodontinio gydymo etapai:

1. Taikoma nejautra, pacientas paruošiamas procedūrai.
  2. Valomi pažeisti danties audiniai, šalinamos senos plombos, atliekamas dantų kanalų paruošimas bei į juos įvedami vaistai.
  3. Specialios medžiagos sunaikina mikroorganizmus šaknies kanale, o aplinkiniai audiniai ir dantys sėkmingai apsaugomi nuo infekcijos plitimo.
  4. Dantys užpildomi tvirta plombine medžiaga.

Dantų kanalų gydymą norite patikėti profesionalams. Kauno implantologijos klinikos endodontai pasirūpins Jūsų sveikata – su skausmu atsisveikinkite ilgam!

Kas nutiks, jei laiku negydysite šaknies kanalų?
Endodontinis gydymas yra būtinas: ilgą laiką negydant infekcijos pažeistų dantų šaknų kanalų, gali supūliuoti aplinkiniai burnos audiniai, ima nykti žandikaulio kaulas. Uždelsus gydymą, dantys gali būti pažeisti nepataisomai, o uždegimas išplisti ir kituose organuose.

Jeigu turite klausimų arba norite užsiregistruoti vizitui - susisiekite!

Kontaktai